Etappe dag 5 en 6 - Reisverslag uit Malmedy, België van Rinus Vermue - WaarBenJij.nu Etappe dag 5 en 6 - Reisverslag uit Malmedy, België van Rinus Vermue - WaarBenJij.nu

Etappe dag 5 en 6

Blijf op de hoogte en volg Rinus

23 September 2016 | België, Malmedy

Etappe donderdag (dag 5), Malmedy naar Gulpen:

Na geslapen te hebben in een grote hal zijn we om 8:00 uur weer aan de 100 km begonnen. Het was ongeveer 5 graden, dus arm- en beenstukken aan!
De tocht begon met een steile klim van 1,5 kilometer. Een goede warming up! Dus al snel arm- en beenstukken uit!
Daarna smalle bospaadjes. We zijn gereden naar Baraque Michel, dat is het hoogste punt in België.
Van daaruit naar de Hoge Venen in België. We zijn door 4 a 5 riviertjes gereden die 20-30 cm diep waren. Geen of weinig vlakke stukken!
Door naar de verzorgingspost in Eupen, hierna de route vervolgd naar het 3-landenpunt (lange klim!) en van daaruit naar Gulpen.

Ik kwam om 16:30 binnen, na 100 km en 2110 hoogtemeters te hebben gereden.

We hebben wederom stralend weer gehad en het fietsen ging weer super.

Etappe vrijdag (dag 6), Gulpen naar De Heel:

Een route van Zuid naar Noord Limburg.

Wederom om 8:00 uur gestart. De eerste 40 kilometer hebben we 860 hoogtemeters afgelegd, daarna was het een glooiend Noord Limburgs landschap met veel grint en gravel paden.

In totaal 115 kilometer gefietst en 1430 hoogtemeters. Ik kwam om 15:00 uur binnen.

En wederom mooi weer! En nog steeds gaat het super!

Op naar de laatste dag, de finish in Eindhoven, maar eerst vanavond nog een feestavond! Zal het morgen dan weer super gaan ??

NB. Er wordt van elke dag een dagfilm gemaakt te bekijken op: www.duchenneheroes.nl/dagfilm. Zo krijg je een indruk van de route en omgeving, maar ook informatie over Duchenne!

• 23 September 2016 - 22:46

Joop:

Hè Rinus,
    Mooi om te lezen dat het nog steeds goed gaat. Vanavond niet teveel biertjes dan lukt het morgen ook wel. Veel plezier morgen, geniet er van!

• 24 September 2016 - 09:44

Leo Wisse:

Rinus, wat een superweek heb jij gehad zo te lezen. Je zal nu wel aan het rijden zijn! Als je dit leest zit de klus er waarschijnlijk op. Hartstikke bedankt voor je inzet voor dit doel. Die kinderen vechten om een om gelukkig te worden en te blijven in hun leven en jullie dragen daar een prachtig steentje aan bij. Zie je volgende week, dan hoop ik prachtig nieuws voor je te hebben over ons 2e kleinzoontje!!!

• 24 September 2016 - 10:12

Rob:

Hey Rinus,
    Fijn dat het na een matige start de rest van de week zo goed is gegaan. Een buitengewone prestatie hoor!! Filmpjes en reisverslagen zijn heel indrukwekkend en leuk om te volgen. Ook het team van vrijwilligers wat jullie ondersteunen is super.
    Geniet van je laatste dag en je behaalde resultaat!!