Etappe dag 3 en 4 - Reisverslag uit Saarburg, Duitsland van Rinus Vermue - WaarBenJij.nu Etappe dag 3 en 4 - Reisverslag uit Saarburg, Duitsland van Rinus Vermue - WaarBenJij.nu

Etappe dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Rinus

21 September 2016 | Duitsland, Saarburg

Etappe dinsdag (dag 3), koninginnenrit langs de Our:

Van Eternachbrück naar Lieler. Ik heb mij aangemeld voor de 100 km, maar was wat laat en ben daardoor het eerste deel met de 70 km meegereden en halverwege aangesloten bij de 100.
Het was een hele mooie tocht langs bossen, valleien, afgronden en steile klimmen. Niet alles was te fietsen!
Privé terreinen en natuurgebieden worden eenmalig voor deze tocht open gesteld. Prachtige gebieden!
Het ging goed, ik voelde mij goed en ik was blij dat ik halverwege bij de 100 km kon aansluiten. Het groepje waar ik nu bij meefiets heeft een voor mij beter tempo!
Het was goed weer, een beetje bewolkt en weinig zon.
Ik kwam om 16:30 uur binnen, na uiteindelijk 89 km en 2500 hoogtemeters te hebben gereden (de 100 km tocht was uiteindelijk 93 km, ik ben dus dik tevreden!).
Geen last, ik ben dus goed hersteld! Goed besluit geweest om het dag 2 wat rustiger aan te doen!

Etappe woensdag (dag 4), rondje Belgische Oost Kantons:

Vandaag om 8:00 uur gestart voor de 100 km. De route bestond uit technisch moeilijke klimmen en afdalingen. Er waren veel rotsen met als resultaat 5 lekke banden in de groep en bij een groepsmaat een derailleur in het achterwiel. Hierdoor hebben wij enig oponthoud gehad en kwamen uiteindelijk om 18:30 uur binnen, na 104 km en 2140 hoogtemeters te hebben gereden.
Het was zonnig, beetje bewolkt, maar lekker warm.
Het ging super, ik voel mij heel goed.
Vanavond ga ik mijn eerste massagebon inleveren (iedereen heeft er 2 gehad), niet omdat ik last heb hoor!
Ik hoop dat ik mijn sponsoren tevreden over mij zijn!
Op naar dag 5!

NB. Er wordt van elke dag een dagfilm gemaakt te bekijken op: www.duchenneheroes.nl/dagfilm. Zo krijg je een indruk van de route en omgeving, maar ook informatie over Duchenne!

  • 21 September 2016 - 20:54

    Peter:

    Goed bezig Rinus'
    Veel succes
    Trouwens leuk reis verslag

  • 21 September 2016 - 20:56

    Luuk Frijters:

    Hallo Rinus, met veel plezier en interesse lees ik jouw dagelijkse updates. Ik heb het idee dat je na een moeizame start de smaak te pakken hebt en er ook nog eens veel plezier aan beleeft. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je deze uitdaging met 2 vingers in de neus gaat volbrengen!! Veel succes nog en blijf genieten! Grt, Luuk

  • 21 September 2016 - 20:57

    Patrick:

    Inderdaad goed bezig en goed geluisterd naar je lichaam. Conclusie; goede voorbereiding gehad en perfect in conditie. Succes de komende dagen; De Vadertjes

  • 21 September 2016 - 21:12

    Wim:

    Goed bezig Rinus, je bent al over de helft!

  • 21 September 2016 - 21:28

    Joop:

    Hoi Rinus,
    Mooi dat het goed gaat, hou vol. Succes de komende dagen!

  • 21 September 2016 - 22:42

    Leo:

    Hoi Rinus,
    Heel knap wat je tot nu toe presteert. Ik zou het je niet na kunnen doen.
    Leuke verslagen, fijn dat je ook tijd hebt om te genieten van de mooie omgeving.
    Nog ff volhouden. Gr, Leo

  • 22 September 2016 - 03:38

    Rieke:

    Ha pa, leuk te lezen! En wat een uitdaging mentaal en fysiek! Ik ben blij dat je niet over je kunnen heen gaat en luistert naar je lichaam. Bij mij begint t ook wel te kriebelen nu, dat MTBen. Zullen we hem over een paar jaar nog eens fietsen, maar dan samen?

  • 22 September 2016 - 11:06

    Marja:

    Je doet het SUPER, Rinus! Wat leuk en fijn om zo met je 'mee' te kunnen reizen! Hou vol en blijf ervan genieten van deze bijzondere tocht! Alle support vanaf de 'bank' hier....

  • 22 September 2016 - 12:07

    Lien:

    Top Rinus we zijn heel trots op je!
    geniet van de mooie tocht! Dikke zoenen!

  • 22 September 2016 - 12:20

    Ineke Hart:

    Hoi Rinus,

    Klasse, jongen, wat jullie doen. Ik denk dat de sponsoren niets te klagen hebben.
    Heel veel succes verder.

    Groetjes,
    Ineke

  • 22 September 2016 - 18:51

    Jan De Winter:

    Mooi verslag Rinus, nog even volhouden. Gaat zeker lukken. Groet, jan de winter

  • 23 September 2016 - 12:24

    Patrick De Punder:

    Hoi Rinus, wat een leuke verslagen en ik vind het echt een knappe prestatie wat je aan het doen bent. Ik zie nu wel dat al die trainingen niet voor niks zijn geweest! RESPECT!! Volhouden zo en goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinus

Duchenne Heroes

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 5735

Voorgaande reizen:

17 September 2016 - 25 September 2016

Duchenne Heroes

Landen bezocht: